سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند، ریختن خون (قربانی) و غذا دادن به مردم و یاری کردن دادخواهان را دوست دارد . [امام باقر علیه السلام]

ویروسها

ضد Adware و Spyware

در این مقاله شما با نرم افزارهایی آشنا می شوید که می توانند Spyware و Adware را از کامپیوتر شما پاک کرده و در ضمن مجانی نیز هستند. این نرم افزارها به شما کمک خواهند کرد سیستمی را که آلوده شده است از این نرم افزار های مزاحم پاک کرده در عین حال جلوی ورود Spyware ها را به کامپیوتر شما می گیرند. بنابراین این نرم افزارها محافظ خوبی برای کامپیوتر شما خواهند بود.

Ad _ Aware

این نرم افزار محصولی از Lavasoft است و یکی از معروفترین Anti Spyware های دنیاست و در مجلات کامپیوتر بارها به عنوان نرم افزار حفاظتی برجسته شناخته شده است.

این نرم افزار توسعه یافته و قویتر شده است با قدرت مسدود کردن در آن واحد برای افراد حرفه ای گزینه خوبی است.

Microsoft Windows Anti Spyware Beta

نسخه بتای Anti Spyware مایکروسافت یک تکنولوژی امنیتی است که به کاربران ویندوز کمک می کند تا از سیستم خود در برابر Spyware ها و نرم افزارهای ناخواسته دیگر محافظت کنند. Spyware های شناخته شده در کامپیوتر شما را شناسایی کرده و از بین می برد. که این به کمتر شدن آثار منفی که بوسیله Spyware بوجود می آید مانند کند شدن سیستم، پنجره های مزاحمی که مدام باز می شوند، تغییرات ناخواسته در تنظیمات اینترنت و استفاده ناخواسته از اطلاعات محرمانه شما کمک می کند. Spyware ها، با بیش از 50 روش می توانند وارد کامپیوتر شما شوند. بنابراین یک محافظت مداوم از کامپیوتر لازم است.

 

Spybot Search And Destroy

این نرم افزار می تواند انواع مختلف Spyware را شناسایی و از بین ببرد. Spywareها کمی جدیدتر از آن هستند که برنامه های ضد ویروس بتوانند  آنها را شناسایی کنند و از بین ببرند.

اگر تحرکات جدید و غیر عادی در مرورگر (مانند اینترنت اکسپلورر، فایر فاکس و ...) مشاهده کردید احتمالاً به Spyware آلوده شده اید. اما حتی اگر در ظاهر هم چیزی مشاهده نمی کنید باز هم ممکن است سیستم شما آلوده شده باشد زیر بسیاری از Spyware ها بی سر و صدا تحرکات شما را در اینترنت جمع آوری می کنند تا از آنها را برای استفاده های تبلیغاتی به فروش برسانند. این نرم افزار مجانی است بنابراین دانلود و نصب آن ضرری ندارد.

 

Ewio Security Suite (Free Version              

Ewio یک کاوشگر تراجان است که تراجان ها، کرمهایkeylogger، backdoor، شماره گیرها و Spywareها شناسایی و از بین می برد. این نرم افزار در ویندوز 2000 و XP قابل اجراست. با این نرم افزار می توانید بدون ترس از کوکی های جاسوس، صفحات مزاحم و پنجره های تبلیغاتی در اینترنت به گشت گذار بپردازید.

 

a2 Free                                   

 (a به توان 2) a2، یک مکمل برای نرم افزارهای ضد ویروس و فایروال ها در ویندوز است. نرم افزارهای ضد ویروس برای شناسایی ویروسهای کلاسیک طراحی شده اند. بسیاری از این آنتی ویروسها در شناخت نرم افزارهای دردسرساز ضعف دارند. a2 برای پرکردن این خلاء امنیتی ساخته شده است.

 

Abtrusion Protectory Personal Edition

این نرم افزار ویروسها و ابزارهای نفوذگری (هک) را متوقف می کند. و احتیاج به update کردن بانک اطلاعاتی ویروس آن نیست و شما را در برابر آخرین ویروسها محافظت می کند. و از اجرای نرم افزارهای نامطمئن جلوگیری می کند.

 

Keyloger Hunter

این نرم افزاری است که نرم افزارهای مانیتور کی برد را شناسایی می کند.

 

Ad_ aware Standard Edition

Ad_aware هم یک نرم افزار دیگر است که دارای حفاظت پیشرفته می باشد.

and.doxdesk_ Find Unsolicited Commercial Software

and.doxdesk یک سایت اینترنتی می باشد که به صورت online کامپیوتر شما را کاوش می کند




رضا رجبی ::: یکشنبه 87/2/1::: ساعت 8:14 عصر

>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 0


بازدید دیروز: 0


کل بازدید :5544
 
 >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
رضا رجبی
رضا رجبی؛ متولد1367؛ مجرد؛ فعلاً ساکن زنجان؛ فارغ التحصیل رشته کامپیوتر از دانشگاه آزاد ابهر ؛ متخصص شبکه و سیستم‌های اطلاعاتی؛ لینوکس‌کار؛ کدباز؛ مدیر IT یک شرکت مهندسی و چند شغل کوچک دیگر؛ همچنان در حال تحصیل البته غیرآکادمیک. سینما دوست؛ کم حرف؛ دوست‌دار نظریه سیستم‌ها؛ عاشق کل نگری و تصویر بزرگ حیات؛ یخ؛ خواستار جامعه آزاد و بدون سانسور؛ خط قرمز‌ها را دوست دارم به شرطی که آنها را خودم بِکشم؛ سعی میکنم فلسفه CarpeDiem و شعر بالای وبلاگم را همیشه به یاد داشته باشم.
 
 
>>اشتراک در خبرنامه<<
 
 
>>طراح قالب<<